page loader
protopro.ir - ساخت یک صرافی رمز ارز در asp.net mvc

ساخت یک صرافی رمز ارز در asp.net mvc

توضیحات

در این آموزش ما به ساخت و طراحی یک صرافی رمز ارز(صرفا بیت کوین به ریال بررسی شده است) به صورت P2P پرداخته ایم.این آموزش به بررسی نحوه ساخت والت بیت کوین(کیف پول) ، دریافت موجودی،لیست تراکنش ها و انتقال بیت کوین پرداخته است.در پایان نیز نحوه شارژ حساب ریالی ، بررسی تراکنش و پرداخت در صورت تایید تراکنش بررسی گردیده است.

چه چیزی خواهید آموخت؟
  • آشنایی با برنامه نویسی رمز ارزها و بیت کوین

    اهمیت بیت کوین و آشنایی با برنامه نویسی برای رمز ارزها دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست در این آموزش شما با نحوه کار با پادشاه رمز ارزها و استفاده از ان در ساخت یک صرافی شخص به شخص را از پایه خواهید آموخت.

  • تمرکز روی موضوع اصلی

    در این آموزش ما تمرکز را روی برنامه نویسی بیت کوین قرار داده ایم و به موارد جزیی مانند طراحی صفحات و دیزاین (css) پرداخته نشده است. با توجه با اینکه سطح آموزش پیشرفته میباشد تصور میکنیم شما با این موارد آشنا بوده و پرداختن به آن وقت شما را به حدر میدهد.


  • بیان ساده و روان
  • پشتیبانی آنلاین
  • کاربردی
  • تخفیف در آموزش خصوصی

دروس آموزش

  • ۳ فصل
  • ۰۰:۳۱:۰۹

فایلهای ضمیمه


اشتراک گذاری این آموزش:

نظر کاربران

۰/۰
از مجموع ۰ رای

موسی سرمایه – ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۲:۱۳

سلام خسته نباشید دوره کی کامل آپلود میشه؟

مدیر سایت – ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۲:۴۹

سلاموقت بخیر ، سه قسمت جدید دراین هفته آپلود میشه و قسمت های دیگر در هفته بد و تا سه هفته دیگر پایان دوره خواهد بود.

بدون نام نشان – ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۰:۵۹

سلام چرا اموزش ها ناقص هستند و چیزی برای دانلود نیست بجز قسمت اول که پیش نمایشه و موضوع بعدی اینکه شما دسته رایگان - غیر رایگان گزاشتید که این پکیج در دسته رایگاه هست و ۸۰۰۰۰۰۰ تومان قیمتشه ؟؟ لطفا پیگیری کنید

مدیر سایت – ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۷:۰۸

سلام و تشکر از نظرتون این آموزش در دسته رایگان نیست و آموزش های رایگان به صورت سبز رنگ ذکر شده که رایگان هستند، این دوره آموزشی در حال بارگزاری هست و به دلیل قیمت تقریبا بالا برای برخی دانشجویان محترم آموزش کلی به چند آموزش تقسیم شده که در حال ویرایش و بارگزاری هست تا با قیمت مناسب تر در اختیار دانشجویان قرار بگیره.در خدمت شما هستم

ارسال نظر

برای ارسال نظر ابتدا باید ثبت نام نموده و یا وارد حساب کاربری خود شوید

تگ ها